آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های آذربایجان شرقی

به مناسبت سالگرد شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی ومیلادبا سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) 63 زندانی جرائم غیرعمد و 125 زندانی از سایر جرائم از زندانهای استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی ،طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و دیگر اعضای شورای قضایی استان در سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی 63 زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی با کمک ستاد دیه استان و خیرین از زندانهای استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در حاشیه آزادسازی زندانیان گفت:علاوه بر آزادی 63 زندانی جرائم غیر عمد با عنایت همکاران در حوزه های قضایی استان وهمچنین دوستانمان در زندانهای سراسر استان125 نفر نیز از سایر مددجویان که جرائمشان غیرعمد نبود از طریق اعطای مرخصی پایان حبس ،آزادی مشروط وسایر ارفاقات قضایی از زندان آزادشدند.

خلیل الهی در ادامه افزود :مبلغ اعطایی برای آزادی این زندانیان 30 میلیارد ریال می باشد که البته این 30 میلیارد کل مبلغ جهت آزادی این 63 زندانی نیست چرا که بخشی از بدهی های این مددجویان با تلاش مددکاران محترم در زندانها از شاکیان اخذ رضایت شده و مابقی مبلغ نیز که 30 میلیارد ریال بود از طریق ستاد دیه برای آزادسازی این زندانیان پرداخت شد.

شایان ذکر است مراسم آزادی سازی زندانیان امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ،دادستان مرکز استان ،مدیرعامل ستاد دیه استان و مدیرکل زندانهای استان آذربایجان شرقی وهمچنین مدیر زندان تبریز برگزارشد.

آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای آذربایجان شرقی

آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای آذربایجان شرقی

آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha