آئین تجلیل از بانوان شاغل در زندانهای استان قزوین

آئین تجلیل از بانوان شاغل در زندانهای استان قزوین به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، از بانوان شاغل باحضور مدیرکل زندانهای استان تجلیل شد.

بهرامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به مقام زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان شأن و جایگاهی والا دارند و در تمام عرصه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی ایفا میکنند.

آئین تجلیل از بانوان شاغل در زندانهای استان قزوین

وی افزود: بانوان شاغل علاوه بر وظایف خانواده و تربیت فرزندان که یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت جامعه است؛ در مسئولیت های اجتماعی نیز می توانند موفقیتهای ارزشمندی کسب کنند .

مدیرکل زندانهای استان متذکر شد: زن با نقاط قوت زنانه خود که خدای متعال در وجود او به ودیعه گذاشته، همراه با ایمان، اتکا به خداوند و عفت و پاکدامنی می‌تواند در جامعه نقش استثنایی ایفا کند؛ چرا که او چون کوه استواری از ایمان، مثل چشمه جوشانی از عاطفه و محبت لبریز است و اگر زن با این خصوصیات در عالم وجود نبود، انسانیت معنا پیدا نمی‌کرد.

آئین تجلیل از بانوان شاغل در زندانهای استان قزوین

بهرامی در پایان این مراسم برای بانوان همکار در تمامی امور و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) آرزوی توفیق نمود و با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه از آنها تقدیر به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha