پیام تبریک مدیرکل زندان‌های استان کرمان به مناسبت «روز زن»

مدیرکل زندان‌های استان کرمان در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان کرمان، با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را به همه‌ی بانوان بالاخص بانوان شاغل در عرصه اصلاح و تربیت، تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به راستی که بانوان در سایه‌ تأسی به فضیلت و منزلت ستوده‌ی حضرت زهرا (س)، همواره نقش سازنده و بالنده‌ای در تمامی عرصه‌های توسعه اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، به گونه‌ای بی‌بدیل ایفا می‌کنند.

حضور زنان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه اصلاح و تربیت، با وجود سختی‌های فراوان، بیانگر عزم راسخ و ایثار و از خود گذشتگی بانوان تلاشگر در مسیر خودکفایی سرزمینمان است.

تقارن ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)، میلاد امام خمینی (ره) و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی دانسته؛ همانگونه مبرهن است «شهیدالقدس» حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود.

با عنایت به این تقارن، اینجانب ضمن تبریک میلاد ریحانه رسول اکرم (ص)، روز بزرگداشت مقام زن را به شما بانوان شاغل در زندان‌های استان کرمان تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون، موفقیت و سربلندیتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha