آزادی 20 زندانی استان ایلام به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

در مراسمی با حضور رییس‌کل دادگستری استان و دادستان ایلام 20 زندانی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، با همکاری ستاددیه و اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، 20زندانی استان ایلام(2 زن و 18مرد) از زندان آزاد شدند.

آزادی 22 زندانی استان ایلام به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم اذعان داشت: الگو برداری از سیره زندگی ائمه اطهار علهیم السلام و الهام گیری از کرامات و فضائل اخلاقی و شخصیت برجسته بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، ما را در مسیر درست زندگی قرار می دهد. وی خطاب به زندانیان گفت: تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان ها برای حل مشکلات شماست و سعی کنید بازگشت سالمی به جامعه داشته باشید و با خودسازی و توکل به رحمت پروردگار به دنبال جبران گذشته و ساختن آینده ای روشن باشید.

رییس کل دادگستری استان ایلام در ادامه به خدمات و اقدامات ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و عنوان داشت: از ابتدای سال تا کنون 122 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

آزادی 22 زندانی استان ایلام به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام نیز خاطر نشان کرد: آزادی زندانیان نیازمند مالی نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این آمار را افزایش داده و با کمک خیرین و ستاددیه، زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی تصریح کرد: همکاری اثربخش مراجع قضایی در اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان زمینه ساز آزادی و رفع مشکلات زندانیان است که بحمدالله تعامل مطلوب قضات در پیشبرد برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش پررنگی داشته است.

آزادی 22 زندانی استان ایلام به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha