تجلیل مدیرکل زندان‌های سیستان وبلوچستان از کارکنان زن شاغل در مراکز تامینی‌وتربیتی استان

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) جشنی با حضور محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های سیستان وبلوچستان، محمد مرادی معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان و کارکنان زن شاغل و بازنشسته موسسات کیفری مرکز استان در سالن اجتماعات مرکز آموزش منطقه ۹ زندان های کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان، خسروی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن روز مادر و تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به جایگاه و اهمیت مقام والای زن در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت :در جوامع اروپایی و غربی زن را وسیله ای در مسیر لذت شهوانی می پندارند و ارزش واقعی و نقش آنان را در زندگی و اجتماع کم ارزش دارند حال اینکه زنان در حکومت اسلامی در عرصه مختلف علمی،ورزشی،اجتماعی و... شرکت و هر روز شاهد نقش آفرینی و کسب افتخارات مادران و زنان سرزمین خود در عرصه کشوری و جهانی هستیم .
وی به یادآوری نقش فضای مجازی و آسیب های آن را پرداخت و ایشان در ادامه به این سخن مقام معظم رهبری اشاره فرمودند که باید مواظب شلیک توپخانه دشمن باشید که دشمن علیه هویت ، موجودیت و نظام و انقلاب از این فضا استفاده نکند و با ارائه آمارهای غلط و پایه اساس چهره های مورد قبول مردم را تخریب می کنند و نسبت به این که مردم پشت سر نظام هستند حسادت می ورزند و بدنبال ناامیدی و تاریک نشان کشور می باشند.
شایان ذکر است در این مراسم جشن با اجرای برنامه های متنوع و اهدا لوح از بانوان ساعی زندان های استان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برابر تقدیر شد و کارکنانی که نام آنها فاطمه و زهرا بود هدایایی اعطا گردید.

اسامی کارکنان زن ساعی مراکز تامینی و تربیتی استان:
مهین خسروی محمد سلطان و مهری عباسی ( ستاد اداره کل )
ملیحه بیکی ، مدینه سالارزهی ، سمیه مدنی فر ، زهرا سوری ( زندان زاهدان ) .
عصمت راحت رمرودی ، حمیده دلاور مقدم ( زندان زابل ) .
وحیده احسانی نیا ( اردوگاه ایرانشهر ) .
جمیله نورزهی ( زندان چابهار ) .

اهدای هدیه به تمامی بانوان شاغل در زندان های استان که دارای نام فاطمه ، زهرا یا فاطمه زهرا می باشند . هدیه برای پرسنل شهرستان ها ارسال می گردد . ( توسط امور بانوان ) .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha