برکت «حاج قاسم» برای زندانیان زن خراسان‌جنوبی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: به واسطه سالگرد شهادت سردار دلها و ولادت باسعات حضرت فاطمه زهرا(س) اعطای مرخصی، کمک نقدی و غیرنقدی، بخشش در بعضی از موارد غیبت‌ها و تقدیر از بانوان شاغل اندرزگاه زنان انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، رئیس بسبج حقوقدانان، مسئول بسیج جامعه زن سپاه پاسداران ، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی و رؤسای ستادی مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اندرزگاه زنان بیرجند برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی موحدی‌راد»، صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: این جشن به واسطه دو مناسبت مهم یکی سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دیگر ولادت باسعات حضرت فاطمه زهرا(س) روز نکوداشت مقام مادر و روز زن برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم ضمن شنیدن خواسته‌های مددکاران و زندانیان زن به طور حتم یکسری خواسته‌های آن را با برگزاری جلسه با همکاران پیگیری می‌کنیم. همچنین به برکت حاج قاسم یک هفته مرخصی به همه زندانیان زن اعطاء می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه براین زندانیانی که در زمینه هزینه پابند با مشکل مالی مواجه هستند قرار شد بسیج حقوقدانان این هزینه را تامین کند. همچنین 100 بسته معیشتی و حمایتی به زندانیان داده شد.

به گفته وی زندانیانی که به هر دلیل دچار غیبت شدند و نمی‌توانند از مرخصی استفاده کنندبه وجود برکت حاج قاسم سلیمانی می‌توانند از ارفاغات قانونی در این زمینه استفاده کنند.

«موحدی‌راد» گفت: اعطای مرخصی، کمک نقدی و غیرنقدی، تجلیل از تمام زندانیان زن به همت انجمن حمایت زندانیان و اداره کل زندان‌های استان، بخشش در بعضی از موارد غیبت‌ها و تجلیل از بانوان شاغل اندرزگاه زنان و اداره کل از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

انتهای خبر/

برکت «حاج قاسم» برای زندانیان زن خراسان‌جنوبی

برکت «حاج قاسم» برای زندانیان زن خراسان‌جنوبی

برکت «حاج قاسم» برای زندانیان زن خراسان‌جنوبی

برکت «حاج قاسم» برای زندانیان زن خراسان‌جنوبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha