شرایط آزادی دو مادر و هفت محکوم جرائم غیرعمد با کمک جوان گلستانی فراهم شد

در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با کمک جوان خیر گلستانی،امروز دو مادر و ۷ محکوم دیگر که به علت بدهی در زندان هستند از بند رهایی یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های گلستان، حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه استان گفت: صبح امروز با بررسی لیست زندانیان جرائم غیرعمد دو نفر زن که مادر هم هستند، به برکت ولادت حضرت زهرا(س) در اولویت آزادی قرار گرفته و این موضوع جهت تامین بخشی از بدهی مددجویان به تعدادی از خیرین اطلاع رسانی شد.
مدیر ستاد دیه گلستان ادامه داد: پس از آن جوان خیر گلستانی که از کسبه نام آشنای استان است باحضور در ستاد دیه استان مبلغ ۹۸ میلیون تومان برای آزادی آنان پرداخت کرد.
وی افزود: با کمک این جوان خیّر شرایط آزادی ۹ زندانی غیرعمد فراهم شد که این دو مادر که به علت عدم توانایی در پرداخت بدهی در زندان هستند هم از بند رهایی می‌یابند.
وسکویی تشریح کرد: مبلغ کل بدهی این ۹نفر ۱۵۹ میلیون بوده که بخشی از این بدهی را خیرجوان پرداخت و مابقی بدهی با کمک ستاد دیه و گذشت شکات و اعسار تأمین شد و شرایط این مددجویان برای آزادی و حضورشان در شب ولادت ام‌ابیها در کنار خانواده فراهم شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha