مدیر ندامتگاه دماوند معرفی شد

با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها استان تهران، رئیس دادگستری، دادستان و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان دماوند، مدیر ندامتگاه شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، معاون سلامت، اصلاح و تربیت طی حکمی از سوی مدیرکل زندان های استان تهران، مدیر ندامتگاه دماوند را معرفی کرد.

اسماعیل جمیاری با اشاره به مصوبات کمیسیون ساماندهی جمعیت کیفری دادگستری استان تهران در بازداشتگاه اوین گفت: مهمترین دغدغه دستگاه قضایی، کاهش آسیب و جمعیت کیفری زندان ها است که با نهادهای ارفاقی صورت می گیرد.

جمیاری افزود: اعطای نهاد ارفاقی مهمترین دغدغه مدیران زندان ها است که با تیم مددکاری این حرکت نوع دوستانه را برای آزادی زندانیان فراهم می گردد.

وی گفت: تعامل بسیار مناسبی در ندامتگاه دماوند با قضات و محاکم قضایی شهرستان های تابعه حاکم است و امیداست این روند برای تعالی نظام قضایی مستتدام بماند.

در این آئین رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دماوند از توجه مدیرکل زندان های استان تهران و تلاش های علی مدبر مدیر سابق ندامتگاه در اجرای توسعه اشتغال و تعامل با نهادهای قضایی شهرستان های تقدیر کردند.

شایان ذکر است طی احکامی از سوی مدیرکل زندان های استان تهران علی مدبر به عنوان مدیر مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ و عباس اسکندری به عنوان مدیر ندامتگاه دماوند معرفی شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha