بازدید عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از زندان مریوان

نماینده مردم شریف مریوان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از زندان مریوان بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مدیرکل زندانهای استان در سفر به مریوان و بازدید از زندان این شهرستان ، عنوان نمود؛ شرایط ویژه و حاد بافت فرسوده زندان ، تراکم جمعیت کیفری ، نبود امکانات آموزشی ، ورزشی و فضای مناسب کارگاه های اشتغال برای مددجویان این مرکز، تلاش ما را در راستای رعایت بیش از پیش حقوق شهروندی مددجویان و خروج به موقع زندان از بافت شهری ، صد چندان کرده است.

خانم قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در بازدید از زندان مریوان ، ضمن تقدیر از توجه ویژه و دلسوزانه مسئولین استانی در جهت حل مشکلات مددجویان و خانواده های آنان گفت: یکی از دلائل اصلی بازگشت مجدد زندانیان به چرخه جرم ، نبود شغل و درآمد پایدار در خانواده است .

✳️ نماینده مردم مریوان در مجلس افزود : اولویت توجه به اشتغال زندانیان نیاز به وجود کارگاه های آموزشی و اشتغال در زندان دارد . اما زندان مریوان به دلیل بافت قدیمی و فرسوده از این مهم محروم است و نیاز است در اسرع وقت تمامی ارگان‌های دولتی و مسئولین ارشد شهرستان در جهت رفع این مشکل اداره کل زندانهای استان را یاری دهند .
قاسمی‌ پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق مجلس در ادامه عنوان کرد؛ با توجه به بازدید بنده از وضعیت نامناسب بافت زندان ، با تمام توان و با کمک مدیرکل زندانهای کردستان در جهت رفع وضعیت موجود تلاش خواهم کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha