حمایت از کارآفرینان در توسعه اشتغال در زندان‌ها

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها گفت: توسعه اشتغال در زندان‌ها قطعا می‌تواند منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود همچنانکه موجبات درآمدزایی صحیح برای مددجو و خانواده‌اش را در دوران حبس و پس از آزادی رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست هم‌اندیشی درخصوص «توسعه اشتغال در زندان‌ها و برای مددجویان بویژه زندانیان نسوان باحضور مدیران مرتبط با حوزه زنان و خانواده شهرداری تهران، اشتغال در سازمان زندان‌ها و جمعی از کارآفرینان اجتماعی به میزبانی شهرداری منطقه دو تهران برگزار شد.

حمایت از کارآفرینان در توسعه اشتغال در زندان‌ها

در بخشی از این نشست مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها با اشاره به تفاهمنامه‌های منعقده میان این دو نهاد توضیح داد: برنامه‌ریزی به منظور توسعه اشتغال در زندان‌ها و برای مددجویان، اقدام خیر و معنوی است که نه فقط زندانی بلکه خانواده او را نیز بهره‌مند خواهد کرد.

احسانی افزود: اشتغال‌زایی در زندان‌ها و حرفه‌آموزی مددجویان جزء اولویت‌های جدی سازمان زندان‌ها قرار دارد و در این راستا بر گسترش کمی و کیفی آن در مراکز اصلاحی و تربیتی متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه از توسعه اشتغال بوسیله کارآفرینان حمایت می‌کنیم، گفت: این امر قطعا می‌تواند منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود همچنانکه موجبات درآمدزایی صحیح برای مددجو و خانواده‌اش را در دوران حبس و پس از آزادی رقم خواهد زد.

حمایت از کارآفرینان در توسعه اشتغال در زندان‌ها

گفتنی است در این نشست درکنار مدیران شهرداری، سرپرست دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت‌های پس از خروج سازمان زندان‌ها، رئیس ندامتگاه زنان استان تهران به همراه جمعی از کارآفرینان نیز حضور داشتند و به بحث و تبادل‌نظر درحوزه توسعه اشتغال در زندان‌ها پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha