ادای احترام به مقام شامخ شهدا با دیدار مسئولین زندان‌ها از همسر و مادر شهید در گلستان

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، معاونین اداره کل زندان‌های گلستان به دیدار همسر و مادر شهیدان عامریان رفتند و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) دکتر حمید وسکوئی معاون اداری و مالی و حجت الاسلام و المسلمین سیدطالب فهیم علوی معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان با همسر و مادر شهیدان و اسماعیل و یحیی عامری دیدار کردند.

دکتر وسکوئی در این دیدار گفت: شهادت یک فرهنگ و سبک زندگی است، امروز شهدای ما تقویت یافتگان کسانی هستند که به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب(س) اقتدا کردند.

وی افزود: مادران شهدا، معلمان مکتب شهادت هستند که سیره زندگی آنان را به فرزندان شهید خود آموختند و بر گردن ما حق دارند باید به نحو شایسته تکریم و تقدیر شوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به سیره زندگی حضرت ام‌البنین(س)، گفت: ایشان وقتی وارد خانه امیرالمومنین(ع) شدند جمله‌ای گفتند که الگوی مادران شهدا شد «فکر نکنید فاطمه کلابیه آمده است تا جای فاطمه زهرا (س) را بگیرد، فاطمه کلابیه کنیز حضرت زهرا (س) است.»

خاطرنشان است شهیدان اسماعیل و یحیی عامری ، در منطقه دهلران و در عملیات والفجر۶ سال ۱۳۶۲، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین گفتنی است این همسر و مادر شهید همواره در کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیش‌قدم بوده و هرساله در چندین نوبت مشارکت فعال دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha