تعداد 1340 نفراز مددجویان زندانهای آذربایجان شرقی شب یلدا را در کنار خانواده هایشان بودند

مدیر کل زندانها ی آذربایجان شرقی گفت به مناسبت شب یلدا و با هدف اینکه زندانیان واجد شرایط در این شب در کنار خانواده‌های خود باشند، با عنایت مسئولین قضایی استان تعداد 1340 مددجو به مرخصی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی در بازدید از زندان تبریز گفت :اگر بخواهیم در فرآیند اصلاح و تربیت موفق باشیم باید در جهت رفع دغدغه‌های اصلی خانواده زندانی تلاش کنیم چرا که توجه به مشکلات خانواده زندانی بخشی از فرآیند اصلاح و تربیت است.

جوادی افزود : خانواده زندانی در نبود سرپرست خانواده با انبوهی از مشکلات مواجه می‌شود که خود در ایجاد آن نقشی ندارد که این موضوع می‌تواند آسیب‌های متعدد ی را برای همسر و فرزندان زندانیان رقم بزند که دامنه آن در بسیاری از مواقع از جرم اصلی گسترده‌تر می‌شود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه اظهار داشت :توجه به مسائل و مشکلات خانواده زندانیان درحفظ سلامت و امنیت جامعه امری ضروری است که به همین منظور با عنایت خاص مقامات قضایی استان وپیگیری همکارانمان در زندانهای استان تعداد 1340 از مددجویان شب یلدا را در کنار خانواده هایشان سپری کردند.

تعداد 1340 نفراز مددجویان زندانهای آذربایجان شرقی شب یلدا را در کنار خانواده هایشان بودند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha