برگزاری مسابقه والیبال دوستانه کارکنان زندان‌های استان‌های کرمانشاه و کردستان

اداره کل زندنهای استان کردستان با هدف تقویت روحیه خدمتی و ترویج ورزش در میان همکاران با دعوت از تیم والیبال اداره کل زندانهای استان کرمانشاه ، مسابقه دوستانه‌ای را در سالن ورزشی کانون اصلاح و تربیت سنندج برگزار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، این مسابقه دوستانه با حضور دو مدیرکل ورزشکار و ورزش دوست که روحیه و انگیزه ورزشی همکاران دو استان را صد چندان کرده بود ، برگزار شد .

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان هدف از برگزاری این گونه از مسابقات دوستانه بین استانی را ایجاد روحیه ، نشاط ، دوری از روزمرگی و رخوت و همچنین آمادگی تیم‌های ورزشی برای شرکت در مسابقات کشوری دانست .

پوریانی ، مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه که خود جزء اعضای تیم والیبال کرمانشاه بود عنوان کرد؛ این اقدام ارزشمند مدیرکل زندانهای کردستان در راستانی توسعه فرهنگ ورزش در میان کارکنان زندانهای استان قابل تقدیر است و از زحمات ایشان در برگزاری باشکوه این مسابقه دوستانه کمال تشکر و تقدیر را داریم .

در پایان این مسابقه دوستانه ، از طرف مدیرکل زندانهای کردستان هدایائی به رسم یادبود به همکاران تیم والیبال زندانهای استان کرمانشاه اهداء گردید .

همچنین پس از مسابقه ، مدیرکل زندان های کرمانشاه از مجموعه کانون اصلاح و تربیت کردستان و بخشهای از فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین کارگاه های اشتغال کانون و بند نسوان نیز بازدید نمود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha