کاروان «یلدای مهربانی» به کانون اصلاح و تربیت یزد رسید

کاروان "یلدای مهربانی" که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد ویژه مددجویان زندان مرکزی، پرسنل وظیفه، مددجویان اندرزگاه نسوان، مددجویان فعال فرهنگی در کنار خانواده هایشان و همچنین خانواده مددجویان تحت پوشش مرکز مراقبت بعدازخروج زندان های استان به اجرای برنامه پرداخته بود، شب گذشته به مجتمع فرهنگی شهید احمدی روشن کانون اصلاح و تربیت یزد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، در این آیین که با حضور مدیرکل زندان های استان، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد و جمعی از مسئولین اداره کل زندان ها و کانون اصلاح و تربیت برگزار شد، گروه های هنری به اجرای برنامه در حضور مددجویان این مرکز پرداختند.

رضا مقبلی مدیرکل زندان های استان یزد در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از همکاری و حمایت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری یزد در برگزاری جشن های یلدایی در زندان های یزد گفت: مددجویان، شهروندان جامعه هستند و تلاش برای تجدید روحیه آنها و همچنین شخصیت دادن به مددجویان از برنامه های تربیتی زندان ها است که خوشبختانه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد در سایه تعاملی بی نظیر با مجموعه زندان های استان، دلسوزانه گروه های بسیار باکیفیت هنری را برای اجرای برنامه ویژه افراد آسیب دیده ی جامعه راهی زندان کرده اند.

مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در این مراسم دقایقی به خاطره گویی پرداخت و از مددجویان خواست تا از فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی تربیتی بوجود آمده در زندان ها استفاده کرده و زحمات مسئولین دغدغه به موضوع بازگشت سعادتمندانه ی مددجویان به جامعه را قدردان باشند.

در این آیین مجتبی اسماعیلی فرد از مجریان توانمند استان اداره ی برنامه را به عهده داشت و گروه های هنری نظیر موسیقی زنده کوچه باغی و طنز سیاه بازی میرغفوری به اجرای برنامه پرداختند.

برگزاری مسابقه فرهنگی هنری و اعطای جایزه به مددجویان کانون اصلاح و تربیت از دیگر برنامه های آیین یلدای مهربانی در شب گذشته بود.

انتهای خبر/

کاروان "یلدای مهربانی" به کانون اصلاح و تربیت یزد رسیدکاروان "یلدای مهربانی" به کانون اصلاح و تربیت یزد رسید

کاروان "یلدای مهربانی" به کانون اصلاح و تربیت یزد رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha