آغاز چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا در زندان‌های استان قزوین

چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا ویژه زندانیان مرد، زن و مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان قزوین آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان قزوین، فرهاد بهرامی بااعلام این خبرگفت:چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا ویژه زندانیان زن، مرد و مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان و با همکاری و مشارکت هیات های ورزش همگانی و آمادگی جسمانی آغاز به کار نمود.

مدیرکل زندان های استان بیان داشت: مناسبتهای فرهنگی و ملی از جمله یلدا، فرصت مناسبی برای توسعه فعالیتهای ورزشی زندانیان است.

وی افزود: ورزش یکی از مهمترین ابزارهای تربیتی در زندان‌ است واثرات مثبت و سازنده بسیار زیادی برای زندانیان در پی خواهد داشت.

بهرامی بابیان اینکه ایجاد محیطی بانشاط از جمله برگزاری مسابقات ورزشی در زندان برای تغییر روحیه و رفتار زندانیان ضروری است؛ اذعان داشت: باید با برنامه ریزی و رفع موانع و چالش‌های موجود، نسبت به توسعه ورزش بخصوص ورزش های جمعی در زندان‌های استان اهتمام ورزید.

مدیرکل زندان‌های استان در پایان اعلام نمود: جشنواره ورزشی یلدا در ۱۲ رشته ورزشی ازجمله کشتی، ورزش زورخانه ای و باستانی، والیبال، فوتبال، شطرنج، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و ورزش‌های بومی و محلی در زندان‌های استان وباحضور حداکثری زندانیان تا ۷ دی ماه برگزار و از منتخبین تجلیل خواهد شد.

آغاز چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا در زندانهای استان قزوین

شایان ذکر است؛ مراسم فرهنگی شب یلدا نیز باحضور مسولین و زندانیان در همه زندانهای استان برگزار گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha