شورای تامین شهرستان نیشابور درخصوص انتقال زندان به خارج از شهر تشکیل جلسه داد

 دومین جلسه شورای تأمین شهرستان نیشابور با موضوع انتقال زندان به خارج شهر با حضور نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل زندانهای خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های زندان‌های خراسان رضوی، پیرو بازدید هفته گذشته حسینی مدیرکل زندان های استان و خانم دکتر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از زندان این شهرستان با موضوع لزوم انتقال زندان به خارج از شهر و افزایش فضای اشتغال زندانیان در زندان فعلی ، دومین جلسه شورای تامین شهرستان طی بیست روز گذشته با حضور مدیرکل زندانها، دکتر چنارانی نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار نیشابور، و عضو شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در ابتدا این جلسه سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان ضمن ارائه گزارشی از خدمات و اقدامات تأمینی و تربیتی و تشریح وضعیت زندان نیشابور، کمبود فضای فیزیکی و فرسوده بودن اماکن و ابنیه زندان را عامل اصلی عدم تحقق کامل اهداف اصلاحی و تربیتی دانست و همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی با هدف تخصیص و تامین اعتبار مورد نیاز جهت انتقال زندان شهرستان به خارج از شهر را خواستار شد.

وی همچنین نسبت به تسریع در ادغام ساختمان مجاور زندان شهرستان با این ندامتگاه تاکید کرد و گفت افزایش فضای فیزیکی زندان فعلی جز اهداف کوتاه مدت جهت توسعه زیرساخت‌های اشتغال زندانیان و همچنین تأمین فضای مناسب برای اقدامات فرهنگی و تربیتی می باشد.

گفتنی است در نتیجه این جلسه تسریع در آغاز پروژه انتقال زندان به خارج شهر و اجرای دیوارکشی و همچنین تامین زیرساخت های مورد نیاز نظیر آب، برق و گاز توسط دستگاه های متولی و افزایش فضای آموزشی مورد نیاز زندان فعلی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha