اخذ رضایت از یک پرونده قصاص در ندامتگاه کرج

صبح امروز به همت مسئولان و شورای حل اختلاف مستقر در ندامتگاه کرج و همچنین اعضا کمیته صلح و سازش، پرونده قصاص پس از 5 سال با اخذ رضایت از اولیای دم مختومه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در جلسه صلح و سازش امروز جعفری اسکندرلو فرماندار، حجت الاسلام دربانی امام جمعه، صفری دادستان، رستمی عضو شورای شهر شهرستان چهارباغ، علی کشاورزیان مدیر ندامتگاه کرج و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان چهارباغ حضور داشتند.

اخذ رضایت از یک پرونده قصاص در ندامتگاه کرج/ 14 پرونده قصاص از ابتدای سالجاری در زندان‌های البرز به صلح و سازش ختم شده است

فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: قصاص طبق آیات قرآن حق اولیای دم است اما در ادامه این آیات گذشت و بخشش نیز توصیه شده است، به همین دلیل مسئولان و مددکاران زندان‌ها، کمیته صلح و سازش و شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌های استان جهت اخذ رضایت از اولیای دم با برگزاری چندین جلسه موفق شدند اصلاح ذات البین را بین طرفین ایجاد کنند.

فتحی افزود: با تلاش و همت مسئولین و مددکاران زندان‌ها و خیرین از ابتدای سالجاری تا کنون 14 پرونده قصاص بدون قید و شرط به رضایت ختم شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha