کمک ۲ میلیاردی کارکنان زندان‌های استان اصفهان به مردم مظلوم غزه

همزمان با ارسال کمک های بشردوستانه مسلمانان جهان به مردم بی گناه و بی پناه غزه کارکنان زندان های استان نیز در این امر خیر سهیم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در پی جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه،کارکنان زندان های استان اصفهان با کمک های نقدی خود این قشر از مسلمانان را یاری رساندند.
کارکنان زندان های استان اعم از نیروهای رسمی,قراردادی،شرکتی،حجمی ،ساعتی و نیروهای وظیفه با بخشیدن یک تا ده روز از حقوق خود به مردم مظلوم و بی دفاع غزه بیش از یک میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال به این امر اختصاص دادند.

مدیرکل زندان های استان نیز در اجرای این حرکت انسان دوستانه ضمن ارسال پیامی از حضور و کمک کلیه کارکنان که در این امر خیر سهیم شدند قدردانی کرد و گفت:جهاد ومجاهدت در راه خدا بنا بر نص آیات قرآن کریم،منحصر در جهاد رزمی ومقاتله وجنگ و جبهه نظامی نمی باشند و گرچه بذل جان و حضور در جبهه نبرد فضیلتی تمام و منحصرد بفرد دارد اما در این مقطع زمانی برای مظلومین مسلمان و برادران دینی و ایمانی غزه و به حکم انسان بودن نباید نسبت به این جنایات دشمن سفاک ،بی رحم کودک کش و ضعیف وناتوان و کهنسال کش بی تفاوت باشیم.
وی در ادامه گفت:آنان که توفیق یافتند با مال و عرض و غیرت خود در این جهاد و شهادت نمایند،طوبی لهم و خوش بسعادت آنان،مزد و پاداش ایشان بعنوان مجاهدین با مال نزد خداوند محفوظ و ثبت گردیده است.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha