کد خبر: 14870
۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
یلدای مهربانی

نهضت خدمت‌رسانی به خانواده های زندانیان نیازمند درآستانه شب یلدا با حضور پزشکان متخصص و عمومی، گروه‌های مامایی و پرستاری با ویزیت رایگان انجام، و همچنین، تعداد 200 بسته سبد معیشتی و 600 پرس غذای گرم  در بین خانواده‌ها توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، با همّت دادستان مرکز استان و مدیرکل زندانهای خراسان شمالی جشنی با عنوان یلدای مهربانی برای خانواده‌های زندانیان نیازمند با حضور جامعه پزشکی و پیراپزشکی به صورت ویزیت رایگان در تالار حافظ بجنورد انجام پذیرفت.

یلدای مهربانی

یلدای مهربانی

عبدالرحیم گرجی مدیرکل زندانهای استان در این جشن از خیّرین، و همیاری و هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت گاز، اعضای هیات مدیره انجمن حمایت و شهرداری بجنورد که در برگزاری جشن شب یلدا برای خانواده زندانیان زحماتی را متقبل شده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

یلدای مهربانی

مدیرکل زندانهای استان خراسان شمالی در سخنانی اظهار داشت: حمایت از خانواده‌های زندانیان باعث پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در جامعه می‌شود که توجه به خانواده زندانیان از طریق توسعه خدمات حمایتی از اولویتهای بسیار مهم سازمان زندانها است.

یلدای مهربانی

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha