آزادی ۱۵۳ زندانی جرائم غیرعمد و مالی با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گلستان

همزمان با سفر هیئت دولت به استان گلستان و در آستانه شب یلدا، با حضور منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور ۱۵۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان گلستان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مراسم آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیر عمد استان با حضور دکتر منصوری معاون اجرای رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین صالحی رییس محترم مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، حیدرآسیابی رییس کل دادگستری، دادستان مرکز، غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌ها ، حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه گلستان و جمعی از مسئولین، کارکنان و مددجویان زندان‌های استان در سالن همایش های دادگاه تجدید نظر گرگان برگزار شد.
مدیرکل زندانهای گلستان گفت: امروز هم با کمک ۱۵ میلیارد تومانی نهاد ریاست جمهوری ، ۱۵۳ محکوم غیرعمد و مالی از هدیه آزادی بهره مند شدند و شب یلدا را در کنار خانوادهایشان سپری خواهند کرد.
غلامرضا سرلک افزود: از ابتدای امسال تاکنون به همت خیران و کمک های ستاد دیه و گذشت شاکیان، ۲۶۰ مددجو از زندان های استان آزاد شده اند.
وی ادامه داد: مجموع بدهی این محکومان ۸۸ میلیارد تومان بود که بخشی از این بدهی را شاکیان بخشیدند و مابقی این بدهی هم با کمک های ستاد دیه ، پرداخت تسهیلات و اعسار توسط خود مددجویان ، پرداخت شد.
همچنین این عضو ارشد شورای قضایی گلستان با اشاره به نیاز استان برای نگهداری محکومان موادمخدر گفت: تنها استان کشور هستیم که اردوگاه ماده۴۲ و همچنین کانون اصلاح و تربیت برای نگهداری محکومان زیر ۱۸ سال نداریم و امیدواریم در مصوبات سفر استانی رییس جمهور این موضوع دیده شود تا پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم.
گفتنیست پس از این مراسم به هریک از زندانیان بسته های معیشتی و یلدایی نیز اهدا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha