ارزیابی مطلوب کارشناسان نظام آراستگی از محیط اداری زندان‌های زنجان

وضعیت نظام آراستگی زندان‌های زنجان از سوی کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مطلوب ارزیابی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، طی بازدید صورت گرفته از سوی نمایندگان و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان از محیط اداری ستادو زندان‌ها شاخص‌های ساماندهی،نظم و ترتیب، پاکیزه سازی، استاندارد سازی و انضباط اداری محیط‌های اداری زندان‌های استان ارزیابی شد.
در پایان این بازدید طی نشستی در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج، مدیر کل زندان‌های زنجان با تقدیر از حضور کارشناسان سازمان مدیریت برنامه‌ریزی در مجموعه زندان‌ها، بیان کرد: در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مراجعات مردمی و افزایش بهره‌وری و با تلاش‌های شبانه روزی همکاران فعالیت‌های چشمگیری در محیط‌های اداری زندان‌های استان در چند سال گذشته صورت گرفته است. بنیادی افزود:علیرغم محدودیت‌های اعتباری و صرفا با بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود درون سازمانی، تغییرات بسیار اساسی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های خدمات رسانی در حال انجام است.

در این نشست جمشیدی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز از عملکرد چشمگیر اداره کل زندان‌های استان زنجان در حوزه آراستگی اداری در یک سال گذشته و ایجاد تغییرات محسوس در فضای اداری قدردانی و این دستاورد را نتیجه مدیریت صحیح قلمداد نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha