معاون سازمان زندان‌ها از مراکز اصلاحی و تربیتی استان اصفهان بازدید کرد

دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور با سفر به استان اصفهان از برخی زندان های استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،دکتر ابراهیمی معاون مدیریت سازمان زندان های کشور با سفر به استان اصفهان ضمن شرکت در همایش گرامی داشت هفته پژوهش سازمان که با حضور نمایندگان استان ها در اصفهان برگزار شد از برخی زندان ها نیز بازدید کرد.
وی ضمن بازدید از محل پروژه زندان جدید مرکزی اصفهان پیرامون جابجایی محل مورد نظر و تسریع در روند آن با مدیر کل راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کرد.
در این بازدید که بابایی مدیر کل زندان های استان نیز حضور داشت، وی از مجموعه اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی نیز دیدن کرد و از نزدیک درجریان اشتغال ،اسکان ومحل نگهداری مددجویان و همچنین مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت.
دکتر ابراهیمی سپس از مجموعه قرارگاه زندان مرکزی و زندان نسوان نیز بازدید و از نزدیک با برخی مددجویان دیدار و در مراسم تشییع شهید گمنام نیز شرکت کرد.
وی در طی مرقومه ای اظهار داشت:زندان پدیده ای نامطلوب و دشوار و در عین حال مسئولیت آور برای خادمین عرصه اصلاح و تربیت است.
دکتر ابراهیمی در این مرقومه همچنین از تلاش و زحمات شبانه روزی مدیران و مراقبین عرصه اصلاح و تربیت در استان قدردانی کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha