تصمیمات و اقدامات در مجموعه زندان‌های لرستان برمبنای همدلی است

شانزدهمین نشست هم‌اندیشی شورای اداری زندان‌های استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، شانزدهمین نشست هم‌اندیشی شورای اداری زندان‌های لرستان با حضور رؤسای زندان‌ها و رؤسای ستادی اداره کل زندان‌های استان لرستان برگزار شد.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان لرستان در این نشست ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین شهادت نیروهای جان بر کف انقلاب اسلامی در راسک توسط گروه‌های تروریستی را تسلیت گفت.

وی همچنین با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین ۴ سال گذشته این دوره مدیریتی، پس از گذشت ۱۶ دوره شورای اداری، افزود: آنچه که در اذهان عمومی می‌ماند، افتخاراتی‌ست که با تلاش‌های همکاران حاصل شده‌است.

تصمیمات و اقدامات در مجموعه زندان‌های لرستان برمبنای همدلی باشد

مدیرکل زندان‌های استان لرستان کسب رتبه برتر جشنواره شهید لاجوردی را عنوانی شاخص و ویژه برای این اداره کل برشمرد و افزود: اقداماتی از قبیل رشد اشتغال زندانیان از ۱۴ درصد به ۶۲ درصد، کسب رتبه اول در استفاده از پابند الکترونیک در کشور، کسب رتبه‌های متعدد فرهنگی و هنری و سایر زحمات و تلاش‌های کلیه همکاران در زندان‌های استان باعث شد تا مجموعه این اقدامات منجر به کسب این عنوان شود.

کشوری تصریح کرد: اعضای شورای اداری زندان‌های استان باید همه تلاش خود را بر این متمرکز کنند که این موفقیت‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه هدف ادامه یابد و شاهد افت محسوس در این زمینه‌ها نباشیم.

عضو شورای قضایی استان اذعان داشت: حوزه کاری ما در زندان‌های استان بسیار گسترده است و لذا هرگونه تصمیم‌گیری در مجموعه زندان‌های استان باید بر مبنای تعامل، همدلی و دانش محوری باشد.

در این نشست اعضای شورای اداری زندان‌های استان ضمن بیان اقدامات انجام شده و ارائه گزارش عملکرد از حیطه کاری خود، چالش‌ها، تهدیدات و پیشنهاداتی را در خصوص رفع مشکلات زندان‌های استان ارائه کردند.

در پایان این نشست از تعدادی از کارکنان نمونه زندان‌های استان لرستان نیز تجلیل شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha