برگزاری کلاس اخلاق ویژه کارکنان ندامتگاه فردیس

به همت اداره فرهنگی و تربیتی ندامتگاه فردیس و در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگی شهرستان فردیس، کلاس اخلاق به منظور ارتقا سطح دانش معنوی، اخلاقی و اداری اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی امام جمعه شهرستان فردیس در سالن جلسات ندامتگاه فردیس و با حضور حداکثری کارکنان این ندامتگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در این جلسه عبدی معاون تبلیغات حوزه علمیه شهرستان، تهامی عضو شورا و رییس ندامتگاه فردیس و مسئولین ندامتگاه حضور داشتند که با استقبال خوب کارکنان روبرو شد.

سید جواد تهامی ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور صمیمانه امام جمعه و رئیس شورای فرهنگی شهرستان فردیس گفت: کارهای فرهنگی ارزشمندی با همکاری ادارات شهرستان در زندان صورت گرفته است و هدف اصلی ما از تشکیل اینگونه کلاس‌ها ترویج فرهنگ اخلاق مداری دربین کارکنان در مواجه با مددجویان و مراجعان است.

برگزاری کلاس اخلاق ویژه کارکنان ندامتگاه فردیس

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی ضمن بیان مطالبی در باب اخلاق اسلامی به سختی کار در زندان و برخورد با مددجویان اشاره کرد و اظهارداشت: ما همواره کارهایمان را با ذکر نام خداوند شروع می‌کنیم که برکات آن را هم در زندگی خود می‌ببینیم، پس باید با یاد خدا و رضای خدا با زندانی برخورد کنیم.

امام جمعه شهرستان در پایان افزود: همه باید با اراده جدی ادب قرآنی را یاد گرفته و در تمام مراحل زندگی با یاد خدا و رضای او کارکنیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha