سخنرانی آیت‌الله سیدعلیرضا حیدری در آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین باشکوه عزاداری در زندان مرکزی یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین باشکوه عزاداری دخت نبی مکرم اسلام در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) زندان مرکزی یزد برگزار شد.

آیت الله حاج سید علیرضا حیدری از واعظین و خطبای محبوب و برجسته یزد در این آیین به ایراد سخنرانی پرداخت و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را برای مددجویان تشریح نمود.

در ادامه این مراسم که با حضور مدیرکل زندان‌های استان و استقبال پرشور مددجویان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برگزار شد، حاج محمد ابراهیمی از مادحین اهل بیت و شهره یزد به ذکر مناقب اهل بیت پرداخت.

مدیرکل زندان‌های استان یزد در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران امور فرهنگی زندان مرکزی به واسطه ی برگزاری این آیین باشکوه گفت: در ایام فاطمیه امسال، زندان مرکزی یزد و مددجویان به سه رویداد بزرگ معنوی روبرو بودند که این مهم را به فال نیک می گیریم و امیدواریم استفاده ی مناسب معنوی و روحی نصیب مددجویان شده باشد.

رضا مقبلی افزود: میزبانی از مسابقات قرآن کریم مددجویان منطقه ای کشور، میزبانی و استقبال از شهید گمنام و امروز نیز آیین عزاداری با حضور آیت الله سیدعلیرضا حیدری و مدیحه سرایی مداحان برجسته استان، 3 رویداد مهم معنوی در این ایام بود.

وی در ادامه اقدامات فرهنگی و قرآنی را ضرورتی برای اصلاح و تربیت پایدار زندانیان دانست و اظهار داشت: فراهم نمودن بستر اصلاح و تربیت در زندان ها اقدام مهمی است که از سوی همکاران ما در حال انجام است و امید داریم مددجویان نهایت بهره برداری معنوی از این مراسم ها داشته باشند.

انتهای خبر/

پیام‌رسان بله ble.ir/prisons

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha