کمک 16 میلیارد ریالی خیر مراغه‌ای 11 زندانی را از زندان مراغه آزاد کرد

همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) به همت خانواده مرحوم حاج محسن رحمانی 11 نفر زندانی با جرائم مالی سنگین از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی ،مراسم آزدسازی 11 نفر از مددجویان زندان مراغه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مراغه وجمعی از مسئولین این شهرستان در محل زندان مراغه برگزار شد.

در این مراسم با کمک یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی مرحوم حاج محسن رحمانی صاحب شرکت مانی از خیران نیک‌اندیش مراغه‌ای ۱۰ نفر آقا و یک نفر خانم با محکومیت‌های ۳۵ تا ۵۰۰ میلیون تومان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

مرحوم حاج محسن رحمانی صاحب شرکت مانی از خیران نیک‌اندیش مراغه‌ای که مهرماه امسال چشم از جهان فرو بست، در دوران حیات خود نیز یک باب مدرسه احداث و در ساخت مراکز بهداشتی، درمانی، مسجد، کمک به ایتام، نیازمندان و امور خیریه در کشور مشارکت داشت.

امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: مرحوم حاج محسن رحمانی از خیران نیک‌اندیش در تمام کارهای عمرانی و خیریه مشارکت داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی افزود: این خیر در مدرسه‌سازی، ساخت حوزه‌های علمیه، مساجد، کمک به ایتام و برنامه‌های مذهبی و قرآنی مشارکت فعال داشت.

وی اضافه کرد: این خانواده با آزادی ۱۱ نفر زندانی زمینه آرامش و آسایش خانواده‌های این عزیزان را فراهم کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز متذکر شد: خانواده مرحوم حاج محسن رحمانی این کار خداپسندانه را در عمل به وصیت پدر خیر و نیک‌اندیش خود انجام دادند.

نعمتی تصریح کرد: خیران و صاحبان صنایع مراغه در آزادی و ایجاد اشتغال برای زندانیان در استان پیشتاز هستند.

وی یادآور شد: زندان مراغه با ایجاد اشتغال برای حدود ۶۰۰ نفر رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

رئیس زندان مراغه در ادامه این مراسم گفت: با کمک ۳۰۰ میلیون تومان خانواده مرحوم رحمانی با سابقه‌ترین زندانی مراغه پس از ۱۵ سال از زندان آزاد شد.

جعفری افزود: همچنین ۹ نفر زندانی دیگر با جرائم ۳۵ تا ۵۰۰ میلیون تومان به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال و با کمک مالی خیران و همیاری مدد کاری زندان حدود ۱۴۰ نفر از زندان ازاد شده‌اند.

به گفته رئیس زندان مراغه، خانواده مرحوم حاج محسن رحمانی از سال ۸۳ در آزادسازی زندانیان جرائم مالی با زندان همکاری دارند و امسال نیز هزینه یک وعده شام برای شب یلدا را تقبل کرده‌اند.

با کمک 16 میلیارد ریالی خیر مراغه ای 11نفراز زندان مراغه آزادشدند

با کمک 16 میلیارد ریالی خیر مراغه ای 11نفراز زندان مراغه آزادشدند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha