برگزاری همایش کارآفرینان فعال در زندان‌های استان مرکزی

باحضور مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور همایش یک روزه کارآفرینان فعال در زندان های استان مرکزی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در جریان سفر به استان مرکزی از کارگاه های صنعتی و تولیدی زندان اراک و اردوگاه کاردرمانی بازدید کرد.

مهندس رحیم مطهر نژاد در این بازدید که به همراه علی اسلام خواه مدیرکل زندان های استان انجام شد نکات لازم به منظور بهبود عملکرد بنیاد تعاون زندانیان استان را تشریح نمود.

وی در ادامه همایش یک روزه کارآفرینان فعال در زندان های استان مرکزی حضور یافت و اهداف مجموعه تحت مدیریت را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل زندان های استان مرکزی ایجاد شغل و درآمد پایدار برای زندانیان را اولویت مهم و موثر بر کاهش آمار وقوع جرم دانست.

علی اسلام خواه که در جمع مدیران نمایندگی استان های همجوار،کارآفرینان، روسای ادارات ستادی و زندان های اراک و اردوگاه سخن می گفت ظرفیت های ایجاد شده در اغلب زندان ها را نشانه عزم جدی مسئولان برای برای توسعه اشتغال زندانیان توصیف کرد.

وی در این رابطه به همکاری مقامات قضایی به ویژه رییس کل دادگستری استان برای تعالی و تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی زندانیان اشاره و از حضور مهندس مطهر نژاد و حمایت های ایشان هم قدر دانی کرد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha