آزادی ۱۲ زندانی نیازمند جرائم مالی در خراسان رضوی

 ۱۲ زندانی جرائم مالی با بدهی بالغ بر چهار میلیارد و نهصد میلیون ریال از مراکز تأمینی و تربیتی خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، از ابتدای هفته جاری ۱۲ زندانی جرائم مالی و نیازمند زندان شهرستان های سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر با بدهی بالغ بر چهار میلیارد و نهصد میلیون ریال با گذشت شاکیان پرونده، کمک های خیرین نیک اندیش و مشارکت ستاد دیه استان آزاد شدند.
برابر این گزارش ۶ زندانی قوچانی با بدهی سه میلیارد و سیصد و بیست میلیون ریالی با بخشش شاکیان پرونده به مبلغ دو میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال و پرداخت مبلغ هفتصد و شصت میلیون ریال توسط خیرین نیک اندیش، ستاد دیه استان و آورده مددجویان، به آغوش گرم خانواده بازگشتند، همچنین ۲ نفر از زندانیان سبزوار که با بدهی پانصد پنجاه میلیون ریال در زندان تحمل حبس می‌کردند، با گذشت بدهی به مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال توسط شاکیان با گذشت پرونده و پرداخت الباقی بدهی توسط خود مددجویان آزاد شدند.
در همین راستا نیز دو نفر از زندانیان شهرستان های کاشمر و تربت جام توانستند با پرداخت بدهی توسط خیرین نیک اندیش به مبلغ ششصد میلیون ریال و گذشت الباقی بدهی توسط شاکیان پرونده آزاد شوند.
شایان ذکر است انجمن حمایت شهرستان تربت حیدریه نیز توانست با بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی و کمک های خیرین با پرداخت مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال زمینه ساز آزادی دو زندانی نیازمند شهرستان شود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha