آزادی ۴مددجو نتیجه بازدید رئیس کل دادگستری از زندان زنان ارومیه

در بازدید شبانگاهی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بند نسوان زندان ارومیه که بمناسبت ایام فاطمیه(س) برگزارشد۴ مددجوی نیازمند آزاد و۴۰ محکوم واجد الشرایط به مرخصی اعزام شدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اذربایجان غربی ،آزادی ۴ زندانی و اعطای مرخصی به ۴۰ زندانی نتیجه بازدید شامگاهی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بند نسوان زندان ارومیه بود .

به مناسبت ایام فاطمیه عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز و فتحی مدیر کل زندانهای استان از اندرزگاه زنان زندان ارومیه بازدید نمودند. عتباتی و مجیدی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت این بند در دیدار چهره به چهره ای که با زندانیان داشتند با بررسی درخواست های أنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند که نتیجه این دستورات آزادی ۴ نفر و اعطای مرخصی به ۴۰ نفر از بانوان زندانی بود. بازدید از نمایشگاه فاطمی (س)و نمایشگاه توانمندی های مددجویان زن اندرزگاه نسوان زندان ارومیه که به مناسبت ایام فاطمیه برپا شده بود از دیگر برنامه های عتباتی و مجیدی در بازدید از بند نسوان بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha