بازدید کارشناسان سازمان ملل متحد از زندان مرکزی اصفهان

پنج نفر از کارشناسان صندوق جهانی دفتر توسعه سازمان ملل متحد (undp)و صندوق جهانی منطقه مدیترانه شرقی از تجهیزات و فعالیت های  انجام شده در زندان مرکزی در زمینه گلوبال فاند بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،با هدف بررسی اقدامات انجام شده در زمینه آموزش،پیشگیری و درمان ،بیماری های ایدز و سل در زندان مرکزی اصفهان کارشناسان صندوق جهانی دفتر توسعه سازمان ملل متحد از زندان بازدید کردند.
در این بازدید نیراج راج بان شی،مخمد نعیم چودری و عزت الله علیزادا از کارشناسان صندوق جهانی سازمان ملل،اسحاقی مدیر پروژه صندوق جهانی در سازمان زندانها،هدیه خانقاه وعلیرضا تجلیلی از دفتر توسعه سازمان ملل به همراه سلیمانی مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان های کشور و بابایی مدیر کل زندان های استان حضور داشتند از قسمت های مختلف زندان مرکزی بازدید و از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات بهداشتی و درمانی در زمینه های مختلف مخصوصا ایدز و سل آگاه شدند.
در ادامه این بازدید که نصیریان مدیر زندان مرکزی نیز حضور داشتند گزارشی از فعالیت های فرهنگی آموزشی و همچنین اقدامات انجام شده پیرامون بیماران خاص و کلینیک مثلثی ارایه کرد.
در پایان این بازدید در طی نشستی دو ساعته پیرامون اقدامات و پیش بینی و پیشگیری از بروز پاندمی بیماری هایی مثل کرونا بحث و بررسی و کارشناسان مربوطه به سوالات کادر بهداشت و درمان پاسخ گفتند.
خانقاه مدیر پروژه صندوق جهانی ایدز نیز در این بازدید طی یادداشتی از اقدامات انجام شده قدردانی کرد و اظهار داشت:به نمایندگی از دفتر صندوق جهانی مبارزه با ایدز و سل و مالاریا و به همراه برنامه توسعه سازمان ملل متحد در زندان مرکزی اصفهان بازدیدی به عمل آمد و قدردانی می شود از تمامی خدماتی که زندان اصفهان در خصوص سلامت زندانیان ارائه می گردد .
وی در پایان اظهاراتش از همکاری های بین سازمان زندان های کشور و صندوق جهانی مبارزه با ایدز،سل ،مالاریا وکرونا قدردانی کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha