پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان زنجان برگزار شد

با حضور اعضا جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانی زنجان به ریاست دادستان مرکز استان در سالن جلسات زندان مرکزی زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان،ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان زنجان گفت:یکی از دلایل اصلی برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان در مجموعه زندان مرکزی، تلاش در جهت آشنایی هرچه بیشتر اعضای هیئت مدیره با گروه هدف یعنی زندانیانی است که به هر دلیلی در زندان گرفتار و خانواده‌های آنان با مشکلات و آسیب‌ های اقتصادی و اجتماعی گریبانگیر هستند.
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در ادامه اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل انجمن‌های حمایت صرفاً کاهش رنج‌ها و گرفتاری‌های خانواده‌های زندانیان بوده و برگزاری چنین جلساتی نیز صرفاً در جهت افزایش خدمات حمایتی از این افراد است.
در ادامه جلسه عباسی دادستان مرکز استان نیز از هماهنگی‌های صورت گرفته در برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان در زندان مرکزی قدردانی و عزم جدی اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت را در جهت ارائه طرح‌های اقتصادی پایدار برای افزایش منابع درآمدی خواستار شد.

لازم به توضیح است در این جلسه مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان، ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته بر اساس مصوبات جلسات قبل، مهم‌ترین مسائل و مشکلات و محورهای حمایتی از خانواده زندانیان را مطرح و اعضای حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است درحاشیه برگزاری این جلسه اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان زنجان از اماکن فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی زنجان بازدید کردند.

پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان زنجان برگزار شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha