روستای حصار در شهرستان ابهر مقصد مدیرکل زندان‌ها در بازدید از خانواده زندانی

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در سفر یکروزه خود به شهرستان ابهر در روستای حصار از توابع این شهرستان حاضر و با خانواده زندانی نیازمند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در بازدید مدیر کل زندانها که با همراهی رئیس زندان ابهر ، رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان صورت گرفت، حجت الاسلام بنیادی با پیگیری پرونده قضایی زندانی از خانواده وی، مسیرهای قانونی و نحوه مداخله در جهت اخذ رضایت از شکات را بررسی و در خصوص ورود مددکاران و مسئول مرکز مراقبت دستورات لازم را صادر کرد.
در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان با تاکید بر تامین برخی منابع مالی در جهت تسریع در رضایت از شکات از سوی خانواده زندانی،بر بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در شهرستان محل اقامت شاکی اشاره و همکاران مرتبط را در این خصوص ملزم به همکاری دانستند.
در پایان این بازدید بسته‌های غذایی حاوی کالاهای اساسی و هدایای نقدی از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان به این خانواده اعطاء گردید.

لازم به توضیح هست در سفر یکروزه مدیر کل زندان‌های زنجان به شهرستان ابهر مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در اماکن اداری و تجاری انجمن حمایت زندانیان این شهرستان بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری اقتصادی از ظرفیت‌ها و منابع موجود در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای حمایت مستمر از خانواده زندانیان تاکید کرد.

روستای مقصد مدیر کل زندان‌ها در بازدید از خانواده زندانی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha