اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندانهای کشور برگزار گردید

اولین جشنواره تجلیل از پرسنل ساعی زندانهای کشور با حضور رئیس، معاونین، مدیران کل ستادی و استانی سازمان زندانهای کشور و ارتباط ویدئو کنفرانسی با ادارات کل استانها در سالروز شهادت شهید والامقام سیداسدالله لاجوردی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی، اولین جشنواره کارکنان شاغل و ساعی زندانهای کشور صبح چهارشنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور حضور رئیس، معاونین، مدیران کل ستادی و استانی سازمان زندانهای کشور در سالن همایش های سازمان و ارتباط ویدئو کنفرانسی با سراسر کشور برگزار گردید.

اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندانهای کشور برگزار گردید

دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندانهای کشور در این جلسه اظهار کرد: یکی از الزامات تغییر و تحول و تعالی و بهبود عملکرد سازمانی، مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری روی منابع انسانی است؛ زیرا انسان محور تغییر و تحول است.

وی همچنین افزود: برای اولین بار در سازمان زندانهای کشور جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی و زحمتکش زندانها برنامه ریزی و برگزار گردید تا پویایی و ارتقاء عملکرد در حوزه های مختلف را شاهد باشیم.

حجة الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه در این مراسم اشاره به اهمیت و جایگاه کارکنان در سیستم اداری افزود: کارایی و قدرت یک مجموعه در همکاری و تلاش کارمندان آن نهفته است و تک تک کارکنان خدوم و زحمتکش سازمان زندانها با توجه به سختی و صعوبت کار زندانبانی شایسته قدردانی و تجلیل می باشند.

شایان ذکر است در این مراسم، محمدرضا جره معاون زندان شهرستان قاین به عنوان کارمند ساعی زندانهای استان خراسان جنوبی معرفی و تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha