14 زندانی ایلامی با حضور مدیران ستادی سازمان زندان‌ها از زندان آزاد شدند

با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی و همچنین پرداخت بدهی مالی زندانیان جرایم غیرعمد توسط ستاددیه، 14 زندانی استان ایلام به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، مراسم آزادی زندانیان با حضور مدیران و مسئولین سازمانی، رییس کل دادگستری ایلام و دادستان مرکز استان برگزار شد.

با حضور ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدی مشاور رییس سازمان و جمالیان مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور به همراه علی محمدی رییس کل دادگستری استان، بخشنده دادستان ایلام، 8 زندانی با ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی و 6 زندانی با کمک ستاددیه ایلام از زندان آزاد شدند.

14 زندانی ایلامی با حضور مدیران سازمان زندان‌های کشور از زندان آزاد شدند

اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام در ابتدای این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون 114 زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شدند و تلاش می شود تا پایان سال نیز تعداد بیشتر از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی در ادامه حضور مسئولین سازمانی در استان و استفاده از ارشاد و راهنمایی های آنان را برای تحقق هرچه بهتر اولویت های سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی مثمر ثمر و نقش آفرین تلقی کرد.

14 زندانی ایلامی با حضور مدیران سازمان زندان‌های کشور از زندان آزاد شدند

رییس کل دادگستری ایلام نیز در ادامه ضمن اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص زندگی در مسیر الهی و توکل به رحمت پروردگار، خطاب به زندانیان اذعان داشت: تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان ها برای حل مشکلات شماست و تلاش کنید پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شوید و با تکیه بر رحمت خداوند، زندگی خود را در مسیر درست هدایت کنید.

14 زندانی ایلامی با حضور مدیران سازمان زندان‌های کشور از زندان آزاد شدند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha