آزادی ۹۷ زندانی نیازمند در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از زندان مرکزی مشهد

۹۷ زندانی نیازمند در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با مشارکت ستاد دیه استان خراسان رضوی و همیاری خیرین از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، از ابتدای دهه اول فاطمیه تاکنون تعداد ۹۷ نفر زندانی شامل ۸۵ زندانی مرد و ۱۲ نفر زندانی زن از طریق پیگیری واحد مددکاری این زندان در جذب کمک خیرین و مشارکت ستاد دیه استان خراسان رضوی از زندان آزاد شدند . این تعداد از زندانیان مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان بدهی داشتند که با اخذ رضایت۷ میلیارد تومانی شاکیان ، پذیرش اعسار به مبلغ ۱/۵ میلیارد تومان ، اعطای تسهیلات به مبلغ بیش از ۳ میلیارد تومان و آورده خود زندانیان ، زمینه آزادی آنها فراهم گردید . همچنین برای آزادی این زندانیان حدود ۴/۵ میلیارد تومان نیز به صورت بلاعوض پرداخت شد.

گفتنی است طی مراسمی که روز جاری به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا س در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد برگزار شد تعداد ۱۲ زندانی زن با بدرقه خادمان بارگاه منور رضوی از بند رهایی یافتند. در این مراسم که جمعی از مسئولین ارشد قضایی استان و مدیران کل زندان‌ها ، تعزیرات حکومتی ، پزشکی قانونی و امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و مدیر کل امور مجاورین آستان قدس رضوی حضور داشتند مداح و ذاکر برجسته کشور حاج احمد واعظی به مدیحه سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم کلیه زندانیان این اندرزگاه و مدعوین در ضیافت خوان کرم اهل البیت(ع) شرکت کردند.

انتهای خبر/

آزادی ۹۷ زندانی نیازمند از زندان مرکزی مشهد

آزادی ۹۷ زندانی نیازمند از زندان مرکزی مشهد

آزادی ۹۷ زندانی نیازمند از زندان مرکزی مشهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha