اقدامات جهادی زندان‌های آذربایجان غربی همگام با نسل دوم انقلاب
گام دوم انقلاب

مسئولین جبهه جهادی گام دوم انقلاب آذربایجان غربی در راستای برنامه های مطالبه گری اجتماعی با مدیرکل زندان های استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، مدیران جبهه جهادی گام دوم انقلاب مستقر در استان در راستای مطالبه‌گری اجتماعی و با طرح موضوعات حمایتی و خدمات اجتماعی در حوزه خانواده زندانیان و برنامه‌های اشتغال مددجویان، ارائه طرح‌های پژوهشی و تحقیقی، کاهش جمعیت زندانیان و طرح دفاتر تأمین وثیقه و کفالت با مدیر کل زندانها دیدار کردند.

مدیر کل زندانهای استان ضمن استقبال از امر مطالبه‌گری و تاکید بر دوام چنین امر مهم در حوزه زندانبان از تحولات انجام شده طی سالهای اخیر گفت و برنامه‌های اصلاح رفتار و موضوع زندان، زندانیان و خانواده‌های آنها را بسیار مهم و حساس دانست.

در جلسه یک ساعته با مسئولین جهادی جبهه دوم انقلاب موضوعات اشتغال و حرفه آموزی، ارائه خدمات اجتماعی به مددجویان تحت پوشش انجمن های حمایت زنداینان و ارفاقات قانونی در راستای کاهش جمعیت کیفری تبیین شد در پایان مسئولین ضمن ابراز خرسندی از اقدامات جهادی اهتممام بلند مسئولین و کارکنان زندانن های استان را در این زمینه ستودند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha