اداره‌کل زندان‌های گیلان شایسته تقدیر ویژه ستاد اقامه نماز شد

ششمین اجلاس ستاد اقامه نماز گیلان با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان، اسدالله عباسی استاندار و جمعی از مدیران کل و روسای سازمان‌های استان در سالن تالار غدیر استانداری برگزار شد. در این مراسم اداره کل زندان های استان گیلان شایسته تقدیر ویژه اقامه نماز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، ششمین اجلاس ستاد اقامه نماز گیلان با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان،و جمعی از مدیران کل و روسای سازمان‌های استان گیلان در سالن تالار غدیر استانداری برگزار و در این همایش اداره کل زندان های استان گیلان شایسته تقدیر ویژه اقامه نماز شد.

در حاشیه این نشست محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان ضمن قدردانی از رییس،دبیر و اعضای شورای اقامه نماز زندان های گیلان گفت :باید با شناسایی هر چه بیشتر پتانسیل های موجود و ارتقای هر چه بیشتر برنامه های اصلاحی و تربیتی و همچنین توانمند سازی زندانیان آثار مثبت و ارزشمند و تاثیر شگرف برنامه های اصلاحی را پررنگ تر کنیم .

محمدی اصل هدایت و جاودانگی در زندگی را تعلیم و تربیت نماز عنوان و افزود،یکی از بزرگترین نعمات در زندان ها برگزاری کلاس های قرآنی و نماز است که می تواند زندانیان را در زندگی فردی و اجتماعی به راه روشن هدایت کند که این امر با حضور روحانیون در کلیه زندان های گیلان میسر می گردد.

وی در پایان با بیان اینکه گسترش هر چه بیشتر برنامه های اصلاحی و تربیتی می تواند نوسازی در ساختار زندگی گروه هدف را ترسیم کند و بازگشت سعادتمندانه به جامعه داشته باشد به سخنان خود پایان داد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha