بازدیدهای شبانه از زندان‌ها در راستای اجرای بهینه حقوق شهروندی انجام می‌پذیرد

مدیرکل زندانهای استان خوزستان در بازدیدهای سرزده 7 ساعته خود از زندانهای مرکزی و سپیدار اهواز که از عصر تا پاسی از شب بطول انجامید، ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان، از پروژه های عمرانی نیز بازدید کرد. وی با پرسنل شیفت حاضر به خدمت نیز دیدار و از حضور هوشمندانه آنان در محیط خدمت قدردانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان خوزستان،غلامرضا روشان در این بازدید ها همچنین توصیه های لازم را به مدیر و سایرمسئولین حاضر در زندان به منظور بهبود مستمر برنامه های اجرائی ارائه کرد. حضور در بهداری زندانهای مورد بازدید و بررسی روند ارائه خدمت به بیماران، سرکشی از کارگاه های اشتغال مولد زندان سپیدار و دیدار صمیمانه با زندانیان شاغل و بررسی روند کار آنان و برخورداری زندانی و خانواده شان از درآمد حاصل از خط تولید مختلف (چرمینه-چوب-صنایع دستی-خیاطی-تسبیح سازی فاخر و ...) از دیگر برنامه های این بازدید بود. وی از مسئولین اشتغال و زندانیان شاغل خواست تا با به حاشیه راندن تولید کالاهائی که در آمد مناسبی را برای آنان بدنبال ندارد، بر تولید کالاهای کیفی-بازار پسند تاکید کرد.

بازدید های شبانه از زندانها در راستای اجرای بهینه تر حقوق شهروندی انجام می پذیرد

مدیرکل زندانهای خوزستان در گفتگوئی با خبرنگار ما در خاتمه این بازدید که از ساعت 13:30 ظهر از زندان مرکزی اهواز آغاز و تا 20 شب در محل زندان سپیدار خاتمه یافت، گفت:بازدید میدانی امروز از زندان مرکزی و زندان سپیدار اهواز ، از محل پروژه های عمرانی-اندرزگاه ها، بهداری ، بخشهای خدماتی، اشتغال و اداری و ... بعد از ساعت اداری انجام و همانگونه که می بینید، شب هنگام هم در زندان سپیدار هستیم.

این مقام ارشد زندانهای خوزستان تصیرح داشت: هدف ما از این بازدیدها در حقیقت عرض خدا قوتی است به مجموعه کارکنان زندان‌های استان که با کار پر صعوبت و سخت زندانبانی مواجه هستند و رسیدن به امورات زندانیان ،اینکه همکاران ما در ساعت تعطیل و خصوصا شبانه مشکلات و معضلات زندان و امورات زندانیان را چگونه تدبیر می کنند، با چه مشکلاتی روبرو هستند و چاره اندیشی همکاران و نگاه آنان در عبور از چالشها و ارائه خدمات چگونه است ، بحمد الله نتیجه این بازدید مبین آن است که همکاران نظارت کافی و تلاش لازم را در انجام وظایف لازم به انجام می رسانند و هر همکاری بر اساس آنچه که آیین نامه سازمان زندانها تعیین نموده امورات خود را به بهترین وجه و در بحث مراقبت، نگهداری زندانیان و ... که باید انجام شود ، به بهترین نحو انجام میرسانند.

بازدید های شبانه از زندانها در راستای اجرای بهینه تر حقوق شهروندی انجام می پذیرد

غلامرضا روشان در خصوص پروزه های عمرانی نیز که در زندانهای خوستان در حال انجام است گفت: با توجه به اینکه سرانه های موجود کفایت لازم برای انجام مطلوب رسالت اصلاحی و تربیتی را ندارد ، لذا در تلاشیم تا در راستای برنامه ریزی های لازم و بلکه در کوتاه مدت بتوانیم با بهره برداری از این پروژه ها که بصورت شبانه روزی و با خدمت و فعالیت جهادی همکارانمان در زندانهای خوزستان در حال اجراست ،تا پایان سال به سرانه های موجود افزوده و با ظرفیتهای بهتر و کارآمد تر به اهداف عالیه سازمانی که نگهداری مجرمان و اصلاح و تربیت آنهاست برسیم.

وی در خاتمه گفت: بحمد الله با تعاملات هدفمند و تبیین هائی که انجام شده، شاهد حمایت و همراهی ارزشمند استاندار ، رئییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مسئولین نهادهای مؤثر در انجام رسالتهای خطیر محوله هستیم و ان شاءالله خواهیم توانست در یک برنامه ریزی کوتاه مدت که در احال اجرای آن هستیم، به جایگاه و سرانه های مطلوبی که مورد انتظار است نائل آییم.

انتهای خبر/

بازدید های شبانه از زندانها در راستای اجرای بهینه تر حقوق شهروندی انجام می پذیرد

بازدید های شبانه از زندانها در راستای اجرای بهینه تر حقوق شهروندی انجام می پذیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha