زندانیان شاغل در کارگاه‌های اشتغال سطح استان، بیشتر از میانگین کشوری حقوق می‌گیرند

نشست کارگروه تخصصی اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های استان با حضور مدیرکل زندان‌ها، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان و جمعی از کارشناسان و مسئولین حوزه حرفه آموزی زندان‌های یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، این نشست با هدف بررسی راهکارهای بهره برداری از تسهیلات اشتغال زایی تبصره 18 قانون بودجه 1402 در دفتر مدیرکل زندان‌های استان برگزار و جزئیات طرح‌های اشتغال زایی پیشنهادی مورد تحلیل قرار گرفت.

مدیرکل زندان‌های استان یزد در این نشست ضمن قدردانی از همکاران فعال در حوزه اشتغال و حرفه آموزی گفت: خوشبختانه با تعامل مناسبی که بین مجموعه زندان‌های استان، بنیادتعاون و انجمن حمایت از زندانیان وجود دارد، میانگین میزان دستمزد پرداخت شده به مددجویان استان که به مراکز و بخش های خصوصی جهت اشتغال اعزام شده اند، بالاتر از میزان تعیین شده از سوی دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان است.

رضا مقبلی در ادامه افزود: به لطف خدا و تلاش همکاران، اعتمادسازی صورت گرفته بین کارگاه‌ها و مراکز صنعتی در استان یزد موجبات استقبال بی نظیر کارفرمایان و صاحبان صنایع در خصوص اعزام بکار زندانیان را به همراه داشته که امروز با کمبود نیروی انسانی واجد شرایط جهت اعزام به این مراکز مواجه هستیم.

گفتنی است در این نشست در خصوص تخصیص تسهیلات تبصره 18 مذاکره و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha