کار جهادی یک نوع عبادت است

مدیر کل زندان های خراسان جنوبی در سومین جلسه قرارگاه اجتماعی زندان ها با بیان این که خدمت جهادی از مصادیق عبادات است گفت: اگر کار جهادی را بخواهید برای کسی توضیح دهید فقط در الفاظ می‌ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی،«علی عبدی» با بیان این که در کار جهادی باید بدانیم که برای خدا خدمت می‌کنیم. چون خدمت برای رشد معنوی است گفت: قرارگاه اجتماعی زندان های خراسان جنوبی با انعقاد تفاهم نامه با بسیج حقوقدانان استان در سال گذشته توانستند کارهای خوبی را برای جامعه هدف همان خانواده زندانیان نیازمند و زندانیان بردارند.

وی افزود: در این مدت 3 گروه دندانپزشک در زندان های استان حضور یافتند که 218نفر ویزیت شدند.

وی با اشاره به این که مشاوره قلبی تمامی زندانیان شهرستان های فردوس،طبس،زندان مرکزی و بازداشتگاه عمومی در روز جهانی قلب توسط گروه های جهادی نیز انجام شده ، عنوان کرد:در مباحث حمایت از خانواده زندانیان نیازمند توسط بسیج حقوقدانان 90بسته حمایتی و 50 قوطی روغن نیز اهداء شده که با پیگیری انجمن و مرکز خدمات اجتماعی بعداز خروج زندان ها 239 بسته حمایتی توسط خیرین برای خانواده زندانیان نیازمند نیز اهداء شده است.

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: معاضدت قضایی برای 415 زندانی توسط وکلای جهادی بسیج حقوقدانان نیز خدمات ارائه شده است.

«عبدی» افزود:کار کردن در قرارگاه اجتماعی زندان ها باید به صورت دلی باشد و همه ما دست به دست هم بدهیم تا مشکلی را از جلوی افراد آسیب دیده برداریم.

وی ادامه داد: کارهای زیادی اعم ازحوزه اشتغال،حمایتی،فرهنگی،بهداشت روان،معاضدت قضایی ومدکاری در زندان های استان انجام شده اما با ایجاد قرارگاه اجتماعی زندان ها هدف آن پویا کردن 7 کارگروه این قرارگاه با ظرفیت مهم و بزرگ بسیج در تمام اقشار جامعه می باشد.

در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه فعالت های انجام شده در حوزه های مختلف نیز پرداختند.

انتهای خبر/

کار جهادی یک نوع  عبادت است

کار جهادی یک نوع  عبادت است

کار جهادی یک نوع  عبادت است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha