رویداد ویژه ورزشی سازمان زندان‌ها در اهواز به پایان رسید

رقابت‌های ۵ روزه هفدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور در اهواز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خوزستان، در این دور از مسابقات که با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از بازیکنان و هیئت‌های همراه از ۲۷ استان کشور در اهواز برگزار شد؛ تیم فوتسال زندان‌های خوزستان در تمام بازی‌های خود بدون شکست در برابر حریفان به پیروزی دست یافت و در بازی فینال نیز مقابل تیم فوتسال اداره کل زندان‌های استان گیلان در ضربات پنالتی به برتر به برتری دست یافت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

مدیرکل زندان‌های خوزستان و رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور در آیین اختتامیه این مسابقات که با حضور رئیس کل دادگستری خوزستان و جمعی از مسئولین همراه بود، در خصوص نتایج این مسابقات گفت: شاهد برگزاری ۴۹ بازی و رقابت سنگین تیم‌های شرکت کننده در چهار دسته بودیم که نتایج آن از این قرار است
در دسته یک مسابقات، تیم خوزستان قهرمان، گیلان نایب قهرمان و استان تهران عنوان سوم را کسب کرد.
در دسته دوم مسابقات هم استان‌های مازندران و یزد مشترکاً سوم، کردستان نایب قهرمان و اردبیل عنوان قهرمانی را از آن خود نمود.
همچنین در دسته سوم مسابقات نیز استان کرمانشاه و البرز مشترکاً سوم، اداره کل زندان‌های فارس نایب قهرمان و استان گلستان هم مقام اول را به دست آورد.
و در نهایت دسته چهارم مسابقات با قهرمانی آذربایجان غربی، نایب قهرمانی بوشهر و کسب عنوان سوم توسط قزوین همراه بود.
غلامرضا روشان همچنین افزود: مجموعاً در ۴۹ بازی ۲۱۴ گل از دروازه‌ها عبور کرد. و آنچه در این مسابقات بسیار حائز اهمیت بود رقابت‌های توأم با اخلاق مداری و جوانمردی تیم‌های شرکت کننده بود به ترتیبی که ما علاوه بر بازی‌های نفس‌گیر و تنگاتنگ و متعصبانه شاهد بازی‌های توام با اخلاق و جوانمردی بودیم.
وی از رئیس سازمان زندان‌های کشور به واسطه اهتمام خاص در تکریم و شان و منزلت کارکنان و ارتقا روحیه خدمتی آنان تقدیر نمود و گفت تدبیر این دوره از مسابقات نیز در همین راستا و به منظور ارتقا روح روحیه خدمتی کارکنان انجام پذیرفت زیرا همکاران ما بانیان خدمات اصلاحی تربیتی و نگهداری زندانیان و اصلاح و تربیت آنان هستند و ارتقا روحیه خدمتی آنان به ویژه با تاسی فرهنگ و اخلاق ورزشی و پهلوانی می‌باشیم.
مدیر ورزش سازمان زندان‌های کشور هم گفت: با همت والای مدیر کل زندان‌های استان و همکارانشان در ستاد برگزاری مسابقات شاهد اجرای باشکوه این دوره از مسابقات به میزبانی خوزستان بودیم.
شاهین سلطان پور تصریح داشت: شاهد برپایی فینال بسیار خوبی در سه دسته بودیم و نتایج نیز با قهرمانی خوزستان در دسته یک، اردبیل در دسته دوم و گلستان در دسته سوم و آذربایجان غربی در دسته چهارم اعلام شد و این تیمها بهمراه نایب قهرمان هر دسته به دسته بالاتر سعود نمودند.
وی قهرمانی استان خوزستان را به مدیر کل وکارکنان ورزش دوست استان که مهد فوتبال ایران است، تبریک گفت و تصریح کرد: مسابقات با جوانمردی برگزار شد که این مهم‌ترین شاخصه این رویداد ورزشی بود.
گفتنی است دهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور به مدت ۵ روز و با شرکت ۲۷ تیم از ۲۷ استان کشور به میزبانی اداره کل زندان‌های خوزستان برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha