گردهمایی مددکاران و نمایندگان ستاد دیه استان کرمان

گردهمایی مددکاران و نمایندگان ستاد دیه استان کرمان با حضور نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان، مدیر نمایندگی، مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در محل ستاد دیه برگزار و از مددکاران و نمایندگان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه طلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان و نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه، در این گردهمایی، با بیان اینکه هر اقدام و کار خیر، نزد خداوند محفوظ خواهد ماند، گفت: خدمت خالصانه به خلق همیشه پاداش خود را نزد پروردگار دارد. حال آنکه خداوند شما را در مسیری قرار داده که بنده‌ی گرفتار در بند، چشم انتظار کمک شما مددکاران و نمایندگان، هست.

دکتر ذوالفعلی‌نژاد ضمن اشاره به تبعات اجتماعی زیان‌بار ورود محکومین به زندان‌ها، افزود: خانواده‌ها بیش از فردی که به زندان می‌آید درگیر مسائل و مشکلات اجتماعی می‌شوند. وی تأکید کرد: مددکاران و نمایندگان ستاد دیه باید به محض ورود زندانیان جرائم غیرعمد به زندان، ضمن شناسایی و تشکیل پرونده برای آنها و مذاکره با شکات، زمینه آزادی این محکومین را هر چه سریعتر فراهم نمایند.

در ادامه، مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان، ضمن بیان آمار ورودی محکومین غیرعمد به زندان‌ها، گفت: یکی از اولویت‌های ستاد دیه استان، آزادی محکومین واجدالشرایطی است که از سال قبل در زندان‌های استان، تحمل حبس می‌نمایند.

در این گردهمایی، با اهدا لوحی از خدمات مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در زندان‌های استان، تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است طبق مصوبه هیأت امنا ستاد دیه استان کرمان، قرار است به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، زمینه آزادی ۶۳ زندانی از سطح زندان‌های استان فراهم شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha