کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتسال زندان‌های کردستان در مسابقات کارکنان زندان‌های کشور

مجتبی محمدی مدیر کل زندانهای  استان کردستان ،  موفقیت و کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتسال کارکنان زندانهای استان در مسابقات کشوری و صعود به لیگ برتر مسابقات کارکنان زندانهای کشور را تبریک گفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مجتبی محمدی مدیر کل زندانهای استان ، موفقیت و کسب مقام نائب قهرمانی تیم فوتسال کارکنان زندانهای استان در مسابقات کشوری و صعود به لیگ برتر مسابقات کارکنان زندانهای کشور را طی پیامی به آنان تبریک گفت .

متن پیام :

درود بر ورزشکاران ، قهرمانان , همکاران ورزشکار و فوتسالیست های زندانهای استان ، بهانه‌ای شد تا از این دریچه موفقیت بزرگ یکایک عزیزان ورزشکار را در مسابقات کارکنان زندانها در سطح کشوری در رشته فوتسال تبریک بگویم . بی‌شک انسان با تربیت و آموزه‌های اجتماعی و فرهنگی و قرارگرفتن در مسابقات سخت ورزشی است که رشد می‌کند ، به بالندگی می‌رسد ، میادین ورزشی را تجربه می کند ، خود را در بوته آزمایش قرار می دهد تا به قله حرفه ای و نخبگی در ورزش خود نائل آید . پیروزی در این مسابقات را مرهون تلاشهای شما و دعای خانواده و همکاران و توفیق الهی میدانم .

بر خود فرض دانستم این پیروزی و صعود به لیگ برتر مسابقات کارکنان که با تلاش و همکاری تیمی شما به وجود آمده را تبریک بگویم .

در پایان آرزوی روزهای روشن و پر ستاره و توفیق سلامتی روان و تندرستی جان ورزشکاران و همکاران ورزشی را از خداوند منان و بسیار توانا آرزومندم .
مجتبی محمدی
مدیر کل زندانهای استان کردستان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha