تجلیل پلیس آگاهی استان زنجان از کارکنان زندان‌ها

رئیس پلیس آگاهی زنجان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات تلاش‌ها و همکاری‌های کارکنان حوزه حفاظت اطلاعات و آمار رایانه زندان‌های زنجان تجلیل بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در جلسه مشترکی که با حضور رئیس اطلاعات جنایی پلیس آگاهی زنجان در اداره کل زندان‌ها برگزار شد،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از همکاری نزدیک فرمانده انتظامی استان با زندان‌ها قدردانی و گفت: از ابتدای حضور اینجانب در مدیریت زندان‌های زنجان همکاری بسیار نزدیک و صمیمانهای فی مابین زندان ها و فرمانده انتظامی زنجان بوده که این موضوع در دوره مدیریت فعلی انتظامی استان در بالاترین سطح خود ادامه دارد.

بنیادی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به ضرورت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در جهت ارائه بهتر خدمات زندانبانی، همکاری نزدیک انتظامی استان و دستگاه قضایی در حل و فصل پرونده‌های جزئی مواد مخدر و سرقت به عنوان جرایمی که بیشترین میزان ورودی‌ها را به خود اختصاص داده اند ضروری است.
مدیرکل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان زنجان در موضوعات کلان مواد مخدر و سرقت‌ها آمار بسیار پایینی دارد و قطعاً قانونگذار نیز در خصوص مجازات این افراد و ضرورت بازدارندگی آن تمهیدات لازم را اتخاذ نموده، و زندان‌های زنجان نیز در این خصوص آماده نگهداری مجرمین به عادت هستند.

بنیادی تصریح کرد: کارهای بسیار خوبی در حوزه امنیت در استان زنجان صورت گرفته است که این موضوع حاصل تعاملات نزدیک کلیه دستگاه‌های مرتبط بوده و نتایج آن قطعاً به نفع مردم است، که در این خصوص اداره کل زندان‌های زنجان نیز آمادگی خود را در جهت افزایش سطح تعاملات اعلام می‌دارد.

تجلیل پلیس آگاهی استان زنجان از کارکنان زندان‌ها
در این جلسه سرهنگ مقدم رئیس اطلاعات جنایی پلیس آگاهی زنجان نیز از همکاری صادقانه کارکنان حوزه‌های تخصصی زندان‌ها با مجموعه انتظامی قدردانی و لوح تقدیر پلیس آگاهی استان نیز به کارکنان حفاظت اطلاعات و آمار رایانه زندان‌های زنجان اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha