نشست پرسش و پاسخ مدیرکل زندان‌های استان ایلام با کارکنان مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی

جمشید اسکندری در بازدید اخیر خود از مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی به بررسی و ارزیابی فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی پرداخت و با کارکنان نیز نشست پرسش و پاسخ داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، کارکنان مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی در نشستی صمیمی با مدیرکل زندان های استان گفتگو کردند.

کارکنان در این دیدار سوالات خود را مطرح نموده و در نشستی دوستانه پاره ای از مشکلات حوزه های کاری را عنوان کردند. اسکندری نیز پاسخگوی سوالات و درخواست های کارکنان بود و از روند اجرای اقدامات تأمینی و تربیتی بازدید داشت.

مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: استفاده از پیشنهاد و نظرات کارکنان در حوزه های کاری می تواند به پیشبرد امورات و تحقق مطلوب اهداف سازمانی کمک شایانی کند. وی افزود: توجه به نیازها و پیگیری مشکلات نیروی انسانی در ایجاد انگیزه مضاعف خدمتی نقش کلیدی ایفا می کند و مسیر دستیابی به اهداف متعالی را هموار می سازد.

اسکندری ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی سنگربانان اصلاح و تربیت، اذعان داشت: توسعه و موفقیت هر سازمان با رضایت، انگیزه و تلاش نیروی انسانی آن گره خورده است. وی افزود: نگاه ما به نیروی انسانی در سنگر اصلاح و تربیت به عنوان یک سرمایه سازمانی است و برای تقویت و حفظ این سرمایه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نشست پرسش و پاسخ مدیرکل زندان‌های استان ایلام با کارکنان مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha