دیدار فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور با فرمانده انتظامی استان گلستان

در بازدید سرهنگ ضیاءبخش فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور از زندان‌های گلستان، مرکز فرماندهی و کنترل زندان‌های استان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، سرهنگ ضیاءبخش فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور با همراهی مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان با سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان دیدار کرد. در این نشست غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان ضمن عرض خیرمقدم، در خصوص ارتقاء امنیت در زندانهای استان گفت: به منظور رصد و پایش هدفمند و اقدامات پیشگیرانه در زندانها، مرکز فرماندهی و کنترل زندانهای استان آماده افتتاح است.

در این ارتباط و پس از این نشست نیز فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور مرکز فرماندهی و کنترل زندانهای گلستان را افتتاح کرد.

همچنین در این سفر به منظور ارزیابی و نظارت بر آمادگی یگان حفاظت و همچنین ارتقاء امنیت پایدار زندانها، فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور با همراهی مدیرکل زندانهای استان از زندان‌ گرگان بازدید کرد.

سرهنگ ضیاءبخش در حاشیه بازدید میدانی و حفاظت فیزیکی از زندان گرگان گفت: حفظ انگیزه و ارتقاء روحیه خدمتی و همچنین معیشت کارکنان یگان حفاظت که در خط مقدم حفظ امنیت در زندانها هستند از اولویت های سازمان زندانها است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های سنجش آمادگی کارکنان یگان حفاظت زندانها، افزود: آموزش های علمی و تخصصی در حوزه زندانبانی باید به طور مستمر در دستور کار باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha