اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اسلام‌آباد غرب

در اقدامی خداپسندانه به مناسبت ایام فاطمیه(س) با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و خیّرین شهرستان اسلام آباد غرب ۳۰۰ بسته معیشتی، ۳ دستگاه بخاری گازی و ۶۰ کارت هدیه نقدی در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، به مناسبت ایام فاطمیه (س)، آیین توزیع تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی، ۳ دستگاه بخاری گازی و ۶۰ کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی، در بین خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن،با حضور مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و خیّرین شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ رشید عبدی دبیر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلام آبادغرب با ارائه گزارشی از کمک‌های خیرین گفت: انجمن اسلام آبادغرب ۱۵۱ خانواده تحت پوشش دارد و از ابتدای سال تاکنون ۸۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با تقدیر از خیّرین و مسئولین گفت: همین انتظار از نظام اسلامی می‌رود که در کنار حکم صادر کردن به عواقب آن توجه داشته باشد که می‌بینیم در کنار دستگاه قضایی چنین مجموعه عریض و طویلی به خانواده زندانیان خدمت‌رسانی می‌کند.

سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام فاطمیه با تقدیر از خیرین اظهار داشت: از تعامل و حمایت مدیرکل اداره زندان‌های استان و مسئولین شهرستان از انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قدردانی کرد.

وی افزود: زندانیان بر اثر معضلات اجتماعی مرتکب اعمال مجرمانه شده‌اند و به زندان افتاده‌اند اما خانواده آنها گناهی ندارند و اگر ما از خانواده زندانیان حمایت نکنیم تبعات سویی بدنبال دارد.

در پایان دبیر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلام آباد غرب از اقدامات سپاه و کانون بسیج حقوقدانان سپاه این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان قدردانی کرد.

اهدای ۳۰۰بسته معیشتی به خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha