اصلاح و تربیت مجرمین نیازمند روحیه بسیجی و فداکارانه است

چهارمین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان با حضور اعضا و به ریاست مدیر کل زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با تسلیت ایام سوگواری شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان ویژگی‌های شخصیتی آن حضرت پرداخت و گفت: بخش بزرگی از زندگی سراسر برکت حضرت زهرا(س) در اثبات حقانیت حضرت علی سپری شد و تمام مشقت‌ها و ظلم‌هایی که بر آن بزرگوار تحمیل شد صرفاً در سایه دفاع از ولایت بود.
مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه از برگزاری منظم و مستمر ویژه برنامه‌های شهادت آن بزرگوار در زندان‌های استان قدردانی و افزود: استفاده از عالمان دینی در برنامه‌های مذهبی زندان‌ها بر اثرات اصلاحی و تربیتی برنامه‌ها افزوده است که بحمدا..این موضوع با دقت در کلیه زندان‌ها اجرایی می گردد.


بنیادی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)،شهیدان انقلاب اسلامی و هفته بسیج بیان کرد: بسیج متعلق به یک قشر خاص یا گروه مشخص نبوده، بلکه بسیج یک جریان است و یک فکر، که در سایه آن نهال انقلاب از سال ۵۷ رشد خود را آغاز و در حال حاضر نیز کلید گذر از بحران‌های اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی در کشور است .

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در این جلسه به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج انجام شد،اشاره و تاکید کرد:رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان کشور بر بصیرت افزایی، ابتکار در عمل، امیدبه آینده ،پرهیز از غرور و دو قطبی‌گری کاذب اشاره نمود، که تمام تذکرات معظم له در سطوح سازمانی می‌بایست چراغ راه ما باشد.

بنیادی تصریح کرد: کار زندانبانی و اصلاح و تربیت انسان‌های به خطا رفته دشوار و نیازمند روحیه فداکارانه و بسیجی وار است که در این خصوص پرسنل زندان‌های زنجان با سربلندی و سرافرازی این تفکر ناب بسیجی را در عمل به اجرا گذاشتند.

لازم به توضیح است در این جلسه اعضای شورای اداری زندان‌های زنجان نیز به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و مسائل و مشکلات حوزه مسئولیتی خود پرداخته، و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم در جهت توسعه خدمات زندانبانی اتخاذ شد.

اصلاح و تربیت مجرمین نیازمند روحیه بسیجی و فداکارانه است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha