کلاس آموزشی «مهارت تغییر و خودباوری» ویژه زندانیان زندان مرکزی قم

رضا ناظری که از کارشناسان مطرح رسانه ملی در امر روانشناسی است صبح امروز جلسه یک ساعته ای را در زندان مرکزی قم ویژه زندانیان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، با پیگیری فرهنگی و تربیتی اداره کل و همکاری موسسه خیریه مهرآفرینان، دکتر رضا ناظری از چهره های مطرح سیمای ملی در امر روانشناسی خانواده، صبح امروز در جمع 300 نفره زندانیان زندان مرکزی قم درباره تغییر و خودباوری صحبت کرد که با استقبال بی نظیر زندانیان مواجه شد.

در این جلسه بانشاط که علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان و حسین امیری مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری نیز حضور داشتند دکتر ناظری به مطالب مهمی در امر تغییر در هر سن و مکانی اشاره و زندانیان را به خودباوری و تغییر از درون زندان تشویق و در آنها حس امید را زنده کرد که با استقبال بی نظیر زندانیان مواجه شد و آنها خواستار تکرار این جلسه شدند.

در پایان این جلسه مدیر کل زندانهای استان، ضمن تشکر از دکتر ناظری که با حضور در زندان مرکزی قم، شور و امید در زندانیان ایجاد کرد گفت: تغییر، تولد دوباره ای است که ربطی به زمان و مکان ندارد و چنانچه این تغییر درصدد جبران گذشته و همراه با امید به آینده باشد فرصت های فوق العاده ای را ایجاد خواهد کرد.

کلاس آموزشی مهارت تغییر و خودباوری ویژه زندانیان زندان مرکزی قم

کلاس آموزشی مهارت تغییر و خودباوری ویژه زندانیان زندان مرکزی قم

کلاس آموزشی مهارت تغییر و خودباوری ویژه زندانیان زندان مرکزی قم

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha