عیادت مدیر کل زندان‌های زنجان از همکار بیمار

مدیرکل زندان‌های زنجان در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده به عیادت همکار بیمار انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده که جهت دیدار با مقام‌های قضایی این شهرستان انجام گرفت، از وضعیت نامساعد جسمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانی این شهرستان با خبر و با همراهی مسئولین قضایی، مدیرعامل ستاد دیه استان و رئیس بازداشتگاه خدابنده در منزل این همکار حاضر و پیگیر وضعیت جسمانی و روند درمان ایشان شدند.
مدیر کل زندان‌های زنجان در این دیدار ضمن آرزوی سلامت برای این همکار گفت: اهداف عالی سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت و باز اجتماعی نمودن زندانیان و حمایت از خانواده‌های نیازمند این افراد،مستلزم نیروی انسانی خدوم و زحمت کشی است که با اقدامات جهادی به دنبال حل مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان هستند.

لازم به توضیح است در جریان این عیادت، مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن پیگیری وضعیت درمان همکار، آمادگی اداره کل زندان‌های استان را برای مساعدت‌های لازم جهت تسریع در روند بهبودی اعلام نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha